10 טיפים למכירה טלפונית מוצלחת - חלק ראשון


שנים ב"נתי call  " אפשרו לנו לצבור ידע רב בתחום המכירות בכלל והמכירות בטלפון בפרט .
ב"נתי call  " אנחנו מוכרים שירותים לבעלי עסקים כמוכם, והיום החלטתי להעניק לכם פיסה מהידע הזה, לטובת שיפור המכירות שלכם אצלכם בעסק.

בבקשה – החלק הראשון לטיפים שלי למכירה טלפונית מוצלחת

   להקשיב

  זה אולי הטיפ החשוב ביותר. חשוב מאד להקשיב ללקוח באמת, להבין את הצרכים שלו, לא להציע סתם מוצרים ושירותים מבלי שהבנו את הצורך האמיתי של הלקוח .


מצא את "החורים בגבינה"

  בעזרת שאלות מכוונות, מצאו מהן חולשות הלקוח כיום. הבינו את התנהלות הלקוח שלכם, איפה הוא "נופל" וזקוק לעזרה, ואיך השירות או המוצר שלכם יכול לסתום את החורים האלה ולהציע פתרון .


לעולם אל תדחפו שירות שלא צריך                  


שיקוף

טכניקה שאני אוהבת להשתמש בה ושאולה מעולם הפסיכולוגיה היא השיקוף . כשהלקוח מתאר לכם בעיה, חזרו על דבריו. כך הלקוח ישמע בקול רם ומבחוץ את הבעיה. הציעו את הפתרון שלכם והלקוח יבין בעצמו מיד מדוע הוא זקוק לשירות או למוצר שלכם .


עשו את הדרך הארוכה קצרה ולא את הקצרה ארוכה

              לפעמים בעלי עסקים לא רוצים לבזבז זמן על שיחות מכירה ארוכות ועמוקות על היכרות מעמיקה עם הלקוח.

"חבל על הזמן שלי!" "רוצה,יקנה, לא רוצה שלא יקנה!" זו טעות גדולה במכירות.
אני ממליצה על שיחה מעמיקה ומיפוי של הלקוח , ההתנהלות והצרכים. ככל שהשיחה תהיה יותר ארוכה וההיכרות יותר מעמיקה, כך זה יחסוך לכם זמן בהמשך. הלקוח יקנה במהירות כי תציעו לו בדיוק מה שהוא צריך, עד כדי כך שהוא לא ירגיש צורך לחשוב ולבדוק את המתחרים. בנוסף, בגלל הקרבה והאמון שנוצרו, הוא גם יביא חברים לקנות מכם. כך בהשקעה קטנה של זמן , הרווחתם מכירה כפולה, משולשת ומרובעת .


טיפים למכירה מוצלחת - חלק שני

לחץ כאן





חייגו 8808* שלוחה 3
או השאירו פרטים



פתור את התרגיל - שלוש ועוד חמש שווה ל: (הזן ספרות בלבד)



לקוחות ממליצים על נתי Call

אתר נגיש