לפעמים בעל העסק מרגיש שהוא יותר טוב במומחיות שלו מאשר במכירות, או שפשוט אין לו זמן לענות לטלפונים או לייצר מכירות. במקרה כזה אולי תרצו לשכור עובד שיבצע עבורכם את השיחות. (או שאפשר לפנות לחברה מקצועית כמו נתי שנותנת שירות מענה אנושי לעסקים ) ...
אז אלו תכונות חשוב שיהיה לנציג שירות?
נציגי מכירה טלפוניים צריכים להיות אמפטיים, סבלניים, קשובים ונעימים, ויחד עם זאת משימתיים, עומדים ביעדים, מאתגרים את עצמם, מסוגלים לעבוד בצוות ומכווני מטרה . מקווה שהטיפים שלי יעזרו לכם למכור יותר ולשפר את חווית המכירה אצלכם בעסק. בהצלחה !
יש לנו מרכזיה משוכללת, יש לנו קבוצות לקט מצוינות, מה שהיה חסר לנו זה יותר מגע אנושי.
המוקד של נתי מספק את הסחורה – המענה מיידי, הניתוב חכם, המוקדניות איכותיות ואכפתיות.
אנחנו מאד מרוצים מהמוקד ונמשיך להיעזר בו לאורך שנים!!!... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, כמנהל מקבל תמונה מדוייקת לגבי עומסים על חתמות ואנשי מכירות.
שרות מעולה. תלונות מלקוחות שלא תופסים את המשרד ירד לאפס.
ממליץ בחום.... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, המאפשר לי להיות 100% עם הלקוחה שלי במהלך טיפול ועדיין להיות זמינה לשאר הלקוחות שלי.
שרות מעולה, מקצועי, מהיר ואדיב ואני ממליצה בחום לכל קוסמטיקאית ואישה עצמאית.... קרא עוד »
משרדנו מנוי על שירות המענה הטלפוני של חברתכם נתיcall.
אני מבקש לציין לשבח את רמת השירות, הסבלנות והסובלנות של שירות המענה הטלפוני של חברתכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
שירותי המוקד אף הם ניתנים באופן מקצועי ואיכותי בתוך זמן קצר ובהתאם לדרישות משרדנו.
הוכחתם את רצינותכם ויעילותכם במתן מענה שירותי ומקצועי בתוך זמן קצר ועל כך שלוחה לכם התודה וההערכה מאת צוות משרדנו, יישר כוח.... קרא עוד »