למה נתי call ?


למה נתי call ?

ידע וניסיון שנים של ידע וניסיון בתחום השרות והמוקדים הטלפונים בא לידי ביטוי בתסריט שיחה הבננתי באופן מדויק לצרכיי העסק שלך, מותאם לנציג, וידידותי ופשוט לכל משתמש.

מתן תמריצים ליעילות השרות נציגיי המוקד מתוגמלים על השיחות הנכנסות למוקד, המבוססים על פרמטרים הכוללים: איכות, שרות, אדיבות, טון וטונציה נכונים, ועוד פרמטרים רבים המייצרים שיחה שירותית ואדיבה, בפרק זמן סביר, תוך מעבר על כל תסריט השיחה על פי הנדרש.

בקרת הצוות וניהול צוות הניהול מורכב ממגוון תפקידים הפועלים יחדיו על מנת לבקר את האיכות השרות, ולייעל אותו בכל יום מחדש. בכל יום בשבוע מתבצעות הדרכות שירות לנציגיי המוקד. מנהלי הצוותים מדריכים ומבקרים את עבודתם של נציגיי הצוות (בכל צוות עד 15 נציגים) ואחראים על עבודת יחיד עם כל נציג בנפרד. בנוסף קיימים מנהלי הדרכה המרצים מדיי יום על מתן השירות ומבקרים את נציגיי המוקד ע"י שמיעת השיחות, הצגתם בפניי כלל הקבוצה, תיקון בעיות ונהלים, וכמובן תגמולים על עמידה באיכות השירות וביעדיו.

מבקר הבעיות הדחופות (מב"ד) מטפל אישית בכל בעיה דחופה וקריטית בעסק שלך.

בנוסף לכל המערך האנושי הזה, שעובד 24/7 עבור העסק שלך, ישנן מנגנונים טכנולוגים המבקרים גם הם את המערך כולו:

  1. המוניטור – הפועל 24/7 ומציג את כל הנתונים בזמן אמת – און ליין.
  2. מערכת דוחות חכמה - המספקת נתונים על עבודת הנציג, והמנהלים.

המנהל האישי שלך לכל מלקוח ב נתי קול מוקצה מנהל תיק לקוח, שזמין 24/7 בנייד , וואטס אפ או במייל, ומלווה אותך לאורך כל תקופת השרות אתנו. מנהל התיק האישי אחראי על כל ההתנהלות האיכותית של תיק הלקוח שלך, ויעשה את כל המאמצים לגרום לשביעות רצונך ובקשותיך. בשלושת החודשים הראשונים שלך אתנו, מנהל תיק הלקוחות שלך מבצע מעקב מיוחד עבורך בכל יום, בכדי לוודא את התממשקות חברתך באופן מושלם.

אפיון והרכבת צרכי העסק שלך נתי קול מייצרים עבורך בהתאמה אישית את מתכון השרות , הכולל בתוכו את תסריט השיחה, פיתוח אמצעים טכנולוגים גמישים וחכמים ובקרת איכות נרחבת ומעמיקה. נתי קול משקיעה משאבים רבים ליצירת תיק לקוח מושלם, העונה על כל הדרישות והצרכים של העסק שלך, ומעניק פתרונות ייחודיים עבור לקוחותייך גם בשעות העומס או לאחר שעות העבודה.

דוחות פעילות שוטפת המערכת הטכנולוגית החכמה בנתי קול מפיקה עבורך דוחות פעילות עסקית. דוח פרטני ומפורט, המעניק לך בקרה מלאה על כל השיחות שהתקבלו, גם במידה ואתה לא נמצא פיזית.

דוחות הפעילות נותנים לך תמונת מצב עדכנית ואפשרות ייעול: שיחות מפוספסות , אפקטיביות הפרסום שלך (במידה ויש), פריסת כוח האדם שבמשרדך, רמת עבודתו, עומסי עבודה ועוד.

סטנדרט שירות גבוה על פי נוסחת ה 80/20, שידוע כסטנדרט שירות עולמי במוקדים. נתי קול מתחייבת לממוצע יציב של מענה עד 20 שניות ל 80% מהשיחות .

לסיכום, ניתן להתרשם שמערך חברת נתי קול מוכן להתממשקות של 100% הצלחה לעסקים, בכל הפרמטרים השונים . בעזרת ניסיון רחב השנים, והשקפה עסקית ברורה לשיתוף פעולה בטווח ארוך עם לקוחותינו, נתי קול תעניק מענה ללקוח שלך בדיוק כפי שאתה היית מלווה אותו אישית.

 

אייקון של כובע סיום לימודי תואר                         אייקון של כסף                            אייקון של שיחה                         אייקון של כוכב                           אייקון של זמינות 24 שעות                 





חייגו 8808* שלוחה 3
או השאירו פרטים

שם מלא *

דואר אלקטרוני

טלפון *
מחלקה *
תוכן ההודעה
אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי מנתי באמצעות דואר אלקטרוני ומסרוני sms לנייד




לקוחות ממליצים על נתי Call

אתר נגיש