הנחיות עקוב אחרי


 

לקוח יקר, קבוצת נתי מברכת שוב על הצטרפותך, ומאחלת דרך צלחה.

בדף זה ריכזנו עבורך את אופן ביצוע הפעולות של "הפניית שיחה" - בחלוקה לחברות השונות.


שים לב, במידה וברשותך מרכזיה (בנוסף לניידים / נייחים ללא מרכזיה) עליך לשלוח לאיש המרכזיה שלכם את המספר שהוקצה לכם על ידי נתי Call


חשוב לציין, שללא הפניית השיחות, השירות לא עובד.

בנוסף שימו לב,
כל: החלפת סים / מעבר חברת סלולר / איפוס נייד ונייח / תיקון מכשיר / החלפת מרכזיה
> מאפס את ההפנית השיחות אלינו - מה שמצריך הפעלה מחדש של הפניית השיחות (אם לא מבצעים השיחות לא יגיעו אלינו).


 

להסברים ושאלות נוספות, המחלקה הטכנית לשירותכם moked@natid.co.il




עקוב אחרי - בזק

להנחיות לחץ כאן

עקוב אחרי - פלאפון

להנחיות לחץ כאן

עקוב אחרי - סלקום

להנחיות לחץ כאן

עקוב אחרי - פרטנר

להנחיות לחץ כאן

עקוב אחרי - 012 מובייל

להנחיות לחץ כאן

עקוב אחרי - הוט מובייל

להנחיות לחץ כאן

עקוב אחרי - גולן טלקום

להנחיות לחץ כאן

יש לי מרכזיה (נתב שיחות)

להנחיות לחץ כאן
 




חייגו 8808* שלוחה 3
או השאירו פרטים



אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי מנתי באמצעות דואר אלקטרוני ומסרוני sms לנייד
פתור את התרגיל - שלוש ועוד חמש שווה ל: (הזן ספרות בלבד)



לקוחות ממליצים על נתי Call

אתר נגיש