10 טיפים למכירה טלפונית מוצלחת - חלק שני


תמונה הממחישה צמיחה פיננסית


אייקון של עגלת משאאל תעמיסו על הלקוח

אי אפשר לצפות מלקוח שלא התנסה בשירותים ובמוצרים שלכם שמיד יקנה את כל השירותים שאתם מציעים. הציעו רק מוצר אחד בתור התחלה.לפעמים אנחנו מזהים לקוח שזקוק לכמה שירותים שיש באמתחתנו להציע. אפילו שאני יודעת שהשירותים הללו יעזרו לו, לא אציע לו את כל השירותים בבת אחת. נציע לו את השירות הכי חשוב, ולאחר תקופה, בה נוודא שהלקוח מרוצה והכל עובד , נציע לו שירות נוסף. זה נקרא קרוס סייל.למשל אצלנו יש לקוחות שמנויים לשירות מענה אנושי לעסקים (מענה בשם העסק) , נוכל להציע להם גם שירות שנותן להם להגדיל את הכנסת מקור הלידים לעסק). היות ואנחנו כבר מכירים את העסק זה גם יהיה טבעי וקל יותר. בהמשך נציע גם לבצע עבור הלקוח את המכירות עצמן מהלידים שאספנו. אין סוף לקרוס סייל, אבל כמו שאמרתי, לא הכל בבת אחת !


אייקון של המילה מכירההמכירה לא מסתיימת במכירה !

מכירים את זה שאתם מתחברים לחברה סלולארית – במוקד המכירות זמן ההמתנה שתי שניות , ואחר כך במוקד השירות – זמן ההמתנה – דקות ארוכות ... זה נותן תחושה מבאסת שניצלו אתכם. מכרו לכם וברחו .
לעולם אל תתנו ללקוח את התחושה של – מכרנו ונעלמנו. למשל אצלנו כשלקוח חדש מתחבר לשירות מענה אנושי לעסקים (ש ירות מענה אנושי בשם בית העסק) – לאחר שהנציגה סיימה את המכירה, וגם תהליך של ליווי הלקוח, בניית התסריט לשיחות וכו' – היא תתקשר ללקוח תמיד לראות שהכל עובד, שהלידים נכנסים, שהעסקאות נסגרות ושהלקוח מרוצה, ואם הלקוח לא מרוצה , היא תעשה הכל כדי לשפר את השירות עד שיהיה מרוצה.


חץ המצביע על מגמת שיפוראמנות האפ-סייל

דיברנו על קרוס סייל, ומה זה אפ-סייל ?
באפ-סייל אציע ללקוח הגדלת המוצרים והחבילות הקיימות שלו. חשוב שתמיד המחשבה תהיה על טובת הלקוח, וגם פה, לא להציע לו דברים שהוא לא צריך. למשל לקוח שמנוי לחבילת מענה אנושי לעסקים של 100 דקות, אך בפועל חורג ומגיע ל 1000 דקות שיחה . המשמעות היא שהוא משלם הרבה יותר. במקרה כזה הנציגות מתקשרות ומציעות שדרוג לחבילה משתלמת יותר. כך גם ביצענו אפ-סייל ומכרנו חבילה גדולה יותר וגם חסכנו ללקוח כסף .
זה מקרין אמינות, אחריות ומקצועיות .


אייקון עם אצבע מופנית כלפי מטהלפעמים עדיף לא למכור

מפתה למכור ללקוח שרוצה לקנות, אבל לפעמים עדיף לא למכור. אם המוצר לא מתאים ללקוח לא אהיה מוכנה למכור לו.
במקרה כזה אפילו אם לקוח מבקש לרכוש את השירות אין להסכים, בכדי לא לקחת כסף מלקוח על שירות שלא מתאים לו. הכנות והאמינות חשובות יותר מדמי השרות שהיינו מקבלים, זה לא שווה את האכזבה של הלקוח משירות שלא מתאים לו.


אייקון של שיחה יוצאתטיפ לשיחות יוצאות (מה שנקרא "לידים קרים")

בשיחות יוצאות, בהם אתם מעניינים לקוח ולא עונים לשיחה של לקוח שהתעניין ה"סמול טוק" חשוב. השתמשו בכל מה שיש מסביב, אם אתם שומעים בכי של תינוק שאלו האם יש תינוק, מתי ילדת, איך את מרגישה וכו' ועשו כל מה שאפשר כדי לקרב אליכם את הלקוח.


טיפ בונוס ! איך לבחור נציג טלפוני

לחץ כאן






חייגו 8808* שלוחה 3
או השאירו פרטים

שם מלא *

דואר אלקטרוני

טלפון *
מחלקה *
תוכן ההודעה
אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או חומר פרסומי מנתי באמצעות דואר אלקטרוני ומסרוני sms לנייד




לקוחות ממליצים על נתי Call

אתר נגיש