נתי Call


נתיCall שירות מענה אנושי, נוסדה על מנת לאפשר לארגונים, חברות ובעלי עסקים מתן שרות התואם את ההרגלים והדרישות של הצרכן בעידן המודרני של ימינו.
נתיCall מעניקה מגוון שירותים המאפשרים ניהול משרד שוטף, חכם וחסכוני.

מהלך מנצח

הצרכן המודרני הינו צרכן מתוחכם ותובעני ביותר, הדורש התייחסות אישית זמינות רציפה. נתיCall משרתת כיום מאות עסקים ברחבי הארץ ומעמידה לרשותם צוות מיומן, אשר מתמחה במתן מענה ברמת שירות גבוהה ביותר, תוך יעילות מרבית בכל שיחה. לחברה מרכזיה חכמה, מערכת CRM מתקדמת, ומערך ציוד היקפי תומך, שמאפשרים ממשקי עבודה בקדמת הטכנולוגיה.

שיתופי הפעולה של החברה הם בגיבוי חלק מהמענה במצבי עומס, או מעבר לשעות המענה, ובשיתופי פעולה בהם ניתן מענה מלא לכל הפניות. בכל שיתופי הפעולה מוגדרים הצרכים, וניתן מענה פרטני, הן ברמת הגיבוי, והן בתוכן הפעילות.

אז מה שרות נתיCall כולל?




כתבי שירות




תשובות לשאלות נפוצות


* התשובה תוצג בלחיצה על השאלה.

יש לפנות למח' טלמיטינג  בטלפון *8808 שלוחה 3
בוודאי, זה תלוי בך. תוכל לבחור לקבל הודעות למייל ,לפקס ולנוחיותך גם ב SMS .
בוודאי. ניתן להגדיר בו זמנית מס' אנשים לא מוגבל שיקבלו את אותה ההודעה ובכמה דרכים שתבחר (פקס,מייל וSMS).
ישנן כמה חבילות של דקות לבחירתך ,בתשלום חודשי קבוע. כל הודעה נספרת לפי שניות וכך תוכל לאחר תקופה של חודש, חודשיים לדעת איזו חבילה הכי מתאימה לצרכיך.בכל מקרה נשמח שתיצור עימנו קשר ב *8808 שלוחה 3 לקבלת פרטים נוספים.


הקודםלרשימה המלאה

לפרטים נוספים ולהצטרפות:






לקוחות ממליצים על נתי אופיס

אתר נגיש