נתי Call


נתיCall שירות מענה אנושי, נוסדה על מנת לאפשר לארגונים, חברות ובעלי עסקים מתן שרות התואם את ההרגלים והדרישות של הצרכן בעידן המודרני של ימינו.
נתיCall מעניקה מגוון שירותים המאפשרים ניהול משרד שוטף, חכם וחסכוני.

מהלך מנצח

  • מענה מקצועי 24/7 על מנת שלא תפספס אף לקוח
  • מתפנה לך זמן יקר כדי שתוכל להתמקד בעיקר
  • דיווח אוטומטי בזמן אמת של כל הפניות המתקבלות
  • חסכון בעלויות העסקת עובדים ותפעול המשרד

הצרכן המודרני הינו צרכן מתוחכם ותובעני ביותר, הדורש התייחסות אישית זמינות רציפה. נתיCall משרתת כיום מאות עסקים ברחבי הארץ ומעמידה לרשותם צוות מיומן, אשר מתמחה במתן מענה ברמת שירות גבוהה ביותר, תוך יעילות מרבית בכל שיחה. לחברה מרכזיה חכמה, מערכת CRM מתקדמת, ומערך ציוד היקפי תומך, שמאפשרים ממשקי עבודה בקדמת הטכנולוגיה.

שיתופי הפעולה של החברה הם בגיבוי חלק מהמענה במצבי עומס, או מעבר לשעות המענה, ובשיתופי פעולה בהם ניתן מענה מלא לכל הפניות. בכל שיתופי הפעולה מוגדרים הצרכים, וניתן מענה פרטני, הן ברמת הגיבוי, והן בתוכן הפעילות.

אז מה שרות נתיCall כולל?

  • מוקד טלפוני המאויש 24/7
  • מענה ללקוחותיך בזמן עומסים ומעבר לשעות הפעילות
  • שירותי מזכירות ומסירת הודעות בשם העסק שלך, עפ"י תסריט שיחה ושדות מוגדרים
  • רישום ותיעוד פרטי המתקשר והעברתם אליך ו/או למשרדך
  • ההודעות יגיעו אליך באופן מיידי ו/או במרוכז בכל דרך שתבחר: במייל,SMS ופקס



כתבי שירות




תשובות לשאלות נפוצות


* התשובה תוצג בלחיצה על השאלה.

יש לפנות למח' טלמיטינג  בטלפון *8808 שלוחה 3
בוודאי, זה תלוי בך. תוכל לבחור לקבל הודעות למייל ,לפקס ולנוחיותך גם ב SMS .
בוודאי. ניתן להגדיר בו זמנית מס' אנשים לא מוגבל שיקבלו את אותה ההודעה ובכמה דרכים שתבחר (פקס,מייל וSMS).
ישנן כמה חבילות של דקות לבחירתך ,בתשלום חודשי קבוע. כל הודעה נספרת לפי שניות וכך תוכל לאחר תקופה של חודש, חודשיים לדעת איזו חבילה הכי מתאימה לצרכיך.בכל מקרה נשמח שתיצור עימנו קשר ב *8808 שלוחה 3 לקבלת פרטים נוספים.


הקודםלרשימה המלאה

לפרטים נוספים ולהצטרפות:






לקוחות ממליצים על נתי Call

אתר נגיש