הצהרת נגישות
הסדרי נגישות
קבוצת נתי פועלת ומקדמת את נושא הנגישות ורואה בגולשים עם מוגבלות גולשים שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לאתר האינטרנט.
אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות, ומטרתנו לאפשר לכל גולש עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.
במידה ויש לך שאלות או הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.
שירות לקוחות נגיש
כל עובדי הקבוצה אשר מעניקים שירות ללקוחות עברו הדרכה למתן שירות לאנשים עם מוגבלות.
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
דרכי התקשרות:
פתיחת קריאת שרות:
באמצעות טלפון 8808* או 077-6707209
באמצעות הודעת ווטסאפ 050-4005622
פניה בנושאים כלליים:
באמצעות דואר אלקטרוני mm@natid.co.il
באמצעות הודעת ווטסאפ 050-4005622
באמצעות טפסי יצירת הקשר באתר האינטרנט.
נגישות באתר האינטרנט
אתר האינטרנט מותאם ועומד בתקן הנגישות ומותאם לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.
ליתר נוחות, נחדד שהאתר נגיש יותר לגלישה בגרסתו המוצגת דרך מחשב (דסקטופ).
יש לציין כי העמוד "כניסת סוכן ביטוח" אינו מונגש מכיוון שמיועד למספר מצומצם של לקוחות מסויימים.
מידע נוסף על נגישות האתר:
- הנגישות בוצעה עפ"י המלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
- האתר מספק מבנה תוכן ומבנה טפסי יצירת קשר מותאמים עבור תוכנות עזר.
- האתר תומך בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת וללא צורך בשימוש בעכבר.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כמפורט לעיל.
- מסמכי PDF שלא ניתן להנגיש מסיבה כלשהי יונגשו על פי דרישה.
פניות בנושא התאמת הנגישות והצעות לשיפור
אנו עושים מאמצים רבים להנגיש את כל רכיבי האתר בצורה המיטבית ובאופן שיאפשר גלישה קלה ואיכותית לכלל המשתמשים.
במידה והינך סבור/ה שיש מקום לשיפור - נשמח לקבל פניה על כך באחת הדרכים הבאות:
אחראית הנגשה בקבוצת נתי: