ידע וניסיון שנים של ידע וניסיון בתחום השרות והמוקדים הטלפונים בא לידי ביטוי בתסריט שיחה הבננתי באופן מדויק לצרכיי העסק שלך, מותאם לנציג, וידידותי ופשוט לכל משתמש.
מתן תמריצים ליעילות השרות נציגיי המוקד מתוגמלים על השיחות הנכנסות למוקד, המבוססים על פרמטרים הכוללים: איכות, שרות, אדיבות, טון וטונציה נכונים, ועוד פרמטרים רבים המייצרים שיחה שירותית ואדיבה, בפרק זמן סביר, תוך מעבר על כל תסריט השיחה על פי הנדרש.
בקרת הצוות וניהול צוות הניהול מורכב ממגוון תפקידים הפועלים יחדיו על מנת לבקר את האיכות השרות, ולייעל אותו בכל יום מחדש. בכל יום בשבוע מתבצעות הדרכות שירות לנציגיי המוקד. מנהלי הצוותים מדריכים ומבקרים את עבודתם של נציגיי הצוות (בכל צוות עד 15 נציגים) ואחראים על עבודת יחיד עם כל נציג בנפרד. בנוסף קיימים מנהלי הדרכה המרצים מדיי יום על מתן השירות ומבקרים את נציגיי המוקד ע"י שמיעת השיחות, הצגתם בפניי כלל הקבוצה, תיקון בעיות ונהלים, וכמובן תגמולים על עמידה באיכות השירות וביעדיו.
מבקר הבעיות הדחופות (מב"ד) מטפל אישית בכל בעיה דחופה וקריטית בעסק שלך.
בנוסף לכל המערך האנושי הזה, שעובד 24/7 עבור העסק שלך, ישנן מנגנונים טכנולוגים המבקרים גם הם את המערך כולו:
המנהל האישי שלך לכל מלקוח ב נתי קול מוקצה מנהל תיק לקוח, שזמין 24/7 בנייד , וואטס אפ או במייל, ומלווה אותך לאורך כל תקופת השרות אתנו. מנהל התיק האישי אחראי על כל ההתנהלות האיכותית של תיק הלקוח שלך, ויעשה את כל המאמצים לגרום לשביעות רצונך ובקשותיך. בשלושת החודשים הראשונים שלך אתנו, מנהל תיק הלקוחות שלך מבצע מעקב מיוחד עבורך בכל יום, בכדי לוודא את התממשקות חברתך באופן מושלם.
אפיון והרכבת צרכי העסק שלך נתי קול מייצרים עבורך בהתאמה אישית את מתכון השרות , הכולל בתוכו את תסריט השיחה, פיתוח אמצעים טכנולוגים גמישים וחכמים ובקרת איכות נרחבת ומעמיקה. נתי קול משקיעה משאבים רבים ליצירת תיק לקוח מושלם, העונה על כל הדרישות והצרכים של העסק שלך, ומעניק פתרונות ייחודיים עבור לקוחותייך גם בשעות העומס או לאחר שעות העבודה.
דוחות פעילות שוטפת המערכת הטכנולוגית החכמה בנתי קול מפיקה עבורך דוחות פעילות עסקית. דוח פרטני ומפורט, המעניק לך בקרה מלאה על כל השיחות שהתקבלו, גם במידה ואתה לא נמצא פיזית.
דוחות הפעילות נותנים לך תמונת מצב עדכנית ואפשרות ייעול: שיחות מפוספסות , אפקטיביות הפרסום שלך (במידה ויש), פריסת כוח האדם שבמשרדך, רמת עבודתו, עומסי עבודה ועוד.
סטנדרט שירות גבוה על פי נוסחת ה 80/20, שידוע כסטנדרט שירות עולמי במוקדים. נתי קול מתחייבת לממוצע יציב של מענה עד 20 שניות ל 80% מהשיחות .
לסיכום, ניתן להתרשם שמערך חברת נתי קול מוכן להתממשקות של 100% הצלחה לעסקים, בכל הפרמטרים השונים . בעזרת ניסיון רחב השנים, והשקפה עסקית ברורה לשיתוף פעולה בטווח ארוך עם לקוחותינו, נתי קול תעניק מענה ללקוח שלך בדיוק כפי שאתה היית מלווה אותו אישית.
יש לנו מרכזיה משוכללת, יש לנו קבוצות לקט מצוינות, מה שהיה חסר לנו זה יותר מגע אנושי.
המוקד של נתי מספק את הסחורה – המענה מיידי, הניתוב חכם, המוקדניות איכותיות ואכפתיות.
אנחנו מאד מרוצים מהמוקד ונמשיך להיעזר בו לאורך שנים!!!... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, כמנהל מקבל תמונה מדוייקת לגבי עומסים על חתמות ואנשי מכירות.
שרות מעולה. תלונות מלקוחות שלא תופסים את המשרד ירד לאפס.
ממליץ בחום.... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, המאפשר לי להיות 100% עם הלקוחה שלי במהלך טיפול ועדיין להיות זמינה לשאר הלקוחות שלי.
שרות מעולה, מקצועי, מהיר ואדיב ואני ממליצה בחום לכל קוסמטיקאית ואישה עצמאית.... קרא עוד »
משרדנו מנוי על שירות המענה הטלפוני של חברתכם נתיcall.
אני מבקש לציין לשבח את רמת השירות, הסבלנות והסובלנות של שירות המענה הטלפוני של חברתכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
שירותי המוקד אף הם ניתנים באופן מקצועי ואיכותי בתוך זמן קצר ובהתאם לדרישות משרדנו.
הוכחתם את רצינותכם ויעילותכם במתן מענה שירותי ומקצועי בתוך זמן קצר ועל כך שלוחה לכם התודה וההערכה מאת צוות משרדנו, יישר כוח.... קרא עוד »