לקוח יקר, קבוצת נתי מברכת שוב על הצטרפותך, ומאחלת דרך צלחה.
בדף זה ריכזנו עבורך את אופן ביצוע הפעולות של "הפניית שיחה" - בחלוקה לחברות השונות.
שים לב, במידה וברשותך מרכזיה (בנוסף לניידים / נייחים ללא מרכזיה) עליך לשלוח לאיש המרכזיה שלכם את המספר שהוקצה לכם על ידי נתי Call
חשוב לציין, שללא הפניית השיחות, השירות לא עובד.
בנוסף שימו לב,
כל: החלפת סים / מעבר חברת סלולר / איפוס נייד ונייח / תיקון מכשיר / החלפת מרכזיה
> מאפס את ההפנית השיחות אלינו - מה שמצריך הפעלה מחדש של הפניית השיחות (אם לא מבצעים השיחות לא יגיעו אלינו).
להסברים ושאלות נוספות, המחלקה הטכנית לשירותכם moked@natid.co.il
יש לנו מרכזיה משוכללת, יש לנו קבוצות לקט מצוינות, מה שהיה חסר לנו זה יותר מגע אנושי.
המוקד של נתי מספק את הסחורה – המענה מיידי, הניתוב חכם, המוקדניות איכותיות ואכפתיות.
אנחנו מאד מרוצים מהמוקד ונמשיך להיעזר בו לאורך שנים!!!... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, כמנהל מקבל תמונה מדוייקת לגבי עומסים על חתמות ואנשי מכירות.
שרות מעולה. תלונות מלקוחות שלא תופסים את המשרד ירד לאפס.
ממליץ בחום.... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, המאפשר לי להיות 100% עם הלקוחה שלי במהלך טיפול ועדיין להיות זמינה לשאר הלקוחות שלי.
שרות מעולה, מקצועי, מהיר ואדיב ואני ממליצה בחום לכל קוסמטיקאית ואישה עצמאית.... קרא עוד »
משרדנו מנוי על שירות המענה הטלפוני של חברתכם נתיcall.
אני מבקש לציין לשבח את רמת השירות, הסבלנות והסובלנות של שירות המענה הטלפוני של חברתכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
שירותי המוקד אף הם ניתנים באופן מקצועי ואיכותי בתוך זמן קצר ובהתאם לדרישות משרדנו.
הוכחתם את רצינותכם ויעילותכם במתן מענה שירותי ומקצועי בתוך זמן קצר ועל כך שלוחה לכם התודה וההערכה מאת צוות משרדנו, יישר כוח.... קרא עוד »