אי אפשר לצפות מלקוח שלא התנסה בשירותים ובמוצרים שלכם שמיד יקנה את כל השירותים שאתם מציעים. הציעו רק מוצר אחד בתור התחלה.לפעמים אנחנו מזהים לקוח שזקוק לכמה שירותים שיש באמתחתנו להציע. אפילו שאני יודעת שהשירותים הללו יעזרו לו, לא אציע לו את כל השירותים בבת אחת. נציע לו את השירות הכי חשוב, ולאחר תקופה, בה נוודא שהלקוח מרוצה והכל עובד , נציע לו שירות נוסף. זה נקרא קרוס סייל.למשל אצלנו יש לקוחות שמנויים לשירות מענה אנושי לעסקים (מענה בשם העסק) , נוכל להציע להם גם שירות שנותן להם להגדיל את הכנסת מקור הלידים לעסק). היות ואנחנו כבר מכירים את העסק זה גם יהיה טבעי וקל יותר. בהמשך נציע גם לבצע עבור הלקוח את המכירות עצמן מהלידים שאספנו. אין סוף לקרוס סייל, אבל כמו שאמרתי, לא הכל בבת אחת !
מכירים את זה שאתם מתחברים לחברה סלולארית – במוקד המכירות זמן ההמתנה שתי שניות , ואחר כך במוקד השירות – זמן ההמתנה – דקות ארוכות ... זה נותן תחושה מבאסת שניצלו אתכם. מכרו לכם וברחו .
לעולם אל תתנו ללקוח את התחושה של – מכרנו ונעלמנו. למשל אצלנו כשלקוח חדש מתחבר לשירות מענה אנושי לעסקים (ש ירות מענה אנושי בשם בית העסק) – לאחר שהנציגה סיימה את המכירה, וגם תהליך של ליווי הלקוח, בניית התסריט לשיחות וכו' – היא תתקשר ללקוח תמיד לראות שהכל עובד, שהלידים נכנסים, שהעסקאות נסגרות ושהלקוח מרוצה, ואם הלקוח לא מרוצה , היא תעשה הכל כדי לשפר את השירות עד שיהיה מרוצה.
דיברנו על קרוס סייל, ומה זה אפ-סייל ?
באפ-סייל אציע ללקוח הגדלת המוצרים והחבילות הקיימות שלו. חשוב שתמיד המחשבה תהיה על טובת הלקוח, וגם פה, לא להציע לו דברים שהוא לא צריך. למשל לקוח שמנוי לחבילת מענה אנושי לעסקים של 100 דקות, אך בפועל חורג ומגיע ל 1000 דקות שיחה . המשמעות היא שהוא משלם הרבה יותר. במקרה כזה הנציגות מתקשרות ומציעות שדרוג לחבילה משתלמת יותר. כך גם ביצענו אפ-סייל ומכרנו חבילה גדולה יותר וגם חסכנו ללקוח כסף .
זה מקרין אמינות, אחריות ומקצועיות .
מפתה למכור ללקוח שרוצה לקנות, אבל לפעמים עדיף לא למכור. אם המוצר לא מתאים ללקוח לא אהיה מוכנה למכור לו.
במקרה כזה אפילו אם לקוח מבקש לרכוש את השירות אין להסכים, בכדי לא לקחת כסף מלקוח על שירות שלא מתאים לו. הכנות והאמינות חשובות יותר מדמי השרות שהיינו מקבלים, זה לא שווה את האכזבה של הלקוח משירות שלא מתאים לו.
בשיחות יוצאות, בהם אתם מעניינים לקוח ולא עונים לשיחה של לקוח שהתעניין – ה"סמול טוק" חשוב. השתמשו בכל מה שיש מסביב, אם אתם שומעים בכי של תינוק – שאלו האם יש תינוק, מתי ילדת, איך את מרגישה וכו' ועשו כל מה שאפשר כדי לקרב אליכם את הלקוח.
⭐ טיפ בונוס ! איך לבחור נציג טלפוני
יש לנו מרכזיה משוכללת, יש לנו קבוצות לקט מצוינות, מה שהיה חסר לנו זה יותר מגע אנושי.
המוקד של נתי מספק את הסחורה – המענה מיידי, הניתוב חכם, המוקדניות איכותיות ואכפתיות.
אנחנו מאד מרוצים מהמוקד ונמשיך להיעזר בו לאורך שנים!!!... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, כמנהל מקבל תמונה מדוייקת לגבי עומסים על חתמות ואנשי מכירות.
שרות מעולה. תלונות מלקוחות שלא תופסים את המשרד ירד לאפס.
ממליץ בחום.... קרא עוד »
כלי ניהולי אדיר, המאפשר לי להיות 100% עם הלקוחה שלי במהלך טיפול ועדיין להיות זמינה לשאר הלקוחות שלי.
שרות מעולה, מקצועי, מהיר ואדיב ואני ממליצה בחום לכל קוסמטיקאית ואישה עצמאית.... קרא עוד »
משרדנו מנוי על שירות המענה הטלפוני של חברתכם נתיcall.
אני מבקש לציין לשבח את רמת השירות, הסבלנות והסובלנות של שירות המענה הטלפוני של חברתכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
שירותי המוקד אף הם ניתנים באופן מקצועי ואיכותי בתוך זמן קצר ובהתאם לדרישות משרדנו.
הוכחתם את רצינותכם ויעילותכם במתן מענה שירותי ומקצועי בתוך זמן קצר ועל כך שלוחה לכם התודה וההערכה מאת צוות משרדנו, יישר כוח.... קרא עוד »