שלום רב, ברצוני לשתף אתכם בשירות שחוויתי בחברתכם.
שמי רונן ואני מתגורר ברמת גן ולפני מס' ימים היה לי תקלה במזגן,לאור כל הכתבות שהיו לאחרונה ותכניות התחקיר שהראו את פניו המכוערים של טכנאי השירות בענף המזגנים החלטתי, אני פונה לחברה גדולה מוכרת וידועה בתחום התיקונים וזאת ע"מ להבטיח כי יש "אבא ואמא" מאחוריי.וכך עשיתי פניתי "לנתי שירותי דרך" (כן גם אני התפלאתי בהתחלה מה לשירותי דרך ותיקוני מוצרי חשמל?) אבל כך עשיתי, מיד קיבלה את השיחה נציגת שירות חביבה אשר ערכה בירור מעמיק ואף ניסתה לתת לי הדרכה טלפונית בתפעול המוצר (שמא אין תקלה),לבסוף תואם לי שירות טכנאי מטעמם, אציין שהטכנאי עצמו יצר עימי קשר בתוך שעה מרגע הפנייה,ותיאם לי שירות למחרת היום. ואכן הטכנאי הגיע בשעה המיועדת וגם תיקן את המזגן והסביר באדיבות וכנות כי התקלה לא חמורה ואין צורך בהחלפת חלקים ,הטכנאי גבה ממני תשלום של עלות ביקור 150 ₪ כולל מע"מ ויצא לדרכו. חשבתי שבזה הסתיים אך לא, מיד שיצא הטכנאי התקשרו אלי מחברת נתי לוודא כי אכן השירות היה לשביעות רצוני וכי התקלה טופלה והכל בסדר.באמת ראיתי שחשוב לציין את רמת השירות הגבוהה כי זה משהו שחסר בחברתנו ועל זה מעידים כל תכניות התחקירים למינהם, לנתי אני אומר יישר כוח ,ולא רק שאני לקוח מרוצה אלא הגדלתי ועשיתי מנוי שנתי ,מנוי תיקונים לכל מוצרי החשמל בבית.
אני בטוח אישן טוב הלילה.